نمایندگی بروکفیلد Brookfield

نمایندگی بروکفیلد Brookfield

نمایندگی بروکفیلد Brookfield – برند بروکفیلد بیش از 80 سال در اندازه گیری ویسکوزیته و کنترل مایعات و نیمه جامد ها استاندارد جهانی در نظر گرفته شده است. آنالایزر بافت ما از داشتن ابزاری ایده آل برای تست تنش و فشرده سازی شهرت دارد. و پودر تستر ما به سرعت در حال تبدیل شدن به محبوبترین برای تجزیه و تحلیل سریع و آسان رفتار پودر در تجهیزات پردازش صنعتی است.

ما یک سیستم پشتیبانی جهانی عالی در دفاتر منطقه ای و شبکه ای از نمایندگان و فروشندگان آموزش داریم. جای تعجب نیست که آزمایشگاه های تحقیقاتی، کیفیت QC و محیط های تولیدی برای قابلیت اطمینان و صحت ابزارهای قابل اعتماد Brookfield را در نظر بگیرند.

بروکفیلد Brookfield

نام تجاری Brookfield به عنوان استاندارد جهانی در اندازه گیری ویسکوزیته و کنترل مایعات و نیمه جامد برای بیش از 85 سال در نظر گرفته شده است.

ما با داشتن سیستم های جدید نمایندگی Brookfield شامل ویسکوزیمتر و رئومتر و آنالایزر بافت و پودر آنالایزر اماده فروش و سرویس این سیستم و تجهیز ازمایشگاه های مدرن در ایران هستیم.

کمپانی بروکفیلد (BROOKFIELD) همواره در حال تحقیق در مورد نیازهای مختلف و منحصر به فرد در بازار است و به طور مستمر تلاش در  توسعه محصولات جدید و نوآورانه برای پاسخگویی به این خواسته ها را دارد و درتلاش است برای یافتن راه حل هایی برای برآورده ساختن نیازهای مشتریان، متخصصان کمپانی بروکفیلد (BROOKFIELD)  به طور مداوم تلاش می کند تا دستگاه های جدیدی را تولید و به بازار عرضه کند.

محصولات Brookfield

سازنده سیستم های دقیق ویسکومتری و رئومتری

ویسکوزیمترهای تاچ اسکرین دارای نرم افزار پیشرفته محاسباتی

ویسکوزیمتر آنلاین

محلولهای ویسکوزیته استاندارد

حمام ویسکوزیته معمولی و یخچالدار

Texture Analyzer

Powder flow Analyzer

تجهیزات اندازه گیری ویسکوزیمتر مقدار نمونه های کم حجم و رنج ویسکوزیته پایین

ویسکوزیمتر مخصوص رنگ با واحد Krebs

startup

محل تبلیغات شما

در صورتی که این مقاله با زمینه فعالیت شما همخوانی دارد، شما می توانید به مدت سه ماه تبلیغات خود را در این مکان منتشر کنید.

نمایندگی Agilent

فهرست مطالب نمایندگی Agilent نمایندگی Agilent – کمپانی Agilent technologies در سال ۱۹۳۹ توسط دو فرد به نام‌های دیوپاکارد و...

نمایندگی Velp

نمایندگی VELP – کمپانی ولپ امروزه یکی از تولیدکنندگان پیشرو در جهان در زمینه ابزارهای تحلیلی و تجهیزات آزمایشگاهی است...

نمایندگی Funke Gerber

نمایندگی Funke Gerberk – کمپانی فانک ژربر آلمان در سال ۱۹۴۹ میلادی آغاز به کار نمود و هم اکنون یکی...

نمایندگی هک Hach

نمایندگی هک Hach – سیستم های آزمایشگاهی جهت اندازه گیری دقیق ، سریع و آسان پارامترهای آب و فاضلاب در...

پرسش های متداول

خلاصه ای از بخش های مهم تر که در مطلب آمده است.

نام تجاری Brookfield به عنوان استاندارد جهانی در اندازه گیری ویسکوزیته و کنترل مایعات و نیمه جامد برای بیش از 85 سال در نظر گرفته شده است.

(BROOKFIELD) همواره در حال تحقیق در مورد نیازهای مختلف و منحصر به فرد در بازار است و به طور مستمر تلاش در  توسعه محصولات جدید و نوآورانه برای پاسخگویی به این خواسته ها را دارد و درتلاش است برای یافتن راه حل هایی برای برآورده ساختن نیازهای مشتریان، متخصصان

سازنده سیستم های دقیق ویسکومتری و رئومتری , ویسکوزیمترهای تاچ اسکرین دارای نرم افزار پیشرفته محاسباتی , ویسکوزیمتر آنلاین , محلولهای ویسکوزیته استاندارد , حمام ویسکوزیته معمولی و یخچالدار و غیره

× مشاوره و ثبت سفارش واتس آپ