نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک  تمامی خدمات فروش و تعمیر محصولات پاناسونیک را به  کاربران این محصول در سراسر ایران ارائه می دهد. خدمات نمایندگی پاناسونیک 24 ساعته همراه با گارانتی انجام می شود.

برای بهره مندی از خدمات با کیفیت و سریع همراه با گارانتی همه ی ما به دنبال نمایندگی معتبر هستیم. مرکز سخت افزار ایران نمایندگی مجاز پاناسونیک جهت خدمات رسانی در بخش فروش و تعمیرات پاناسونیک راه اندازی شده است. نمایندگی Panasonic با توجه به تولیدات متنوع و گستردۀ این شرکت، اقدام به راه اندازی مجموعه ای جهت ارائه خدمات به کاربران و طرفداران پاناسونیک نموده است. خدمات نمایندگی پاناسونیک در دو بخش ارائه می گردد؛ بخش نخست، واحد فروش است که با بهره گیری از حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه، به عرضه محصولات این شرکت به کاربران می پردازد. بخش دوم، واحد خدمات پس از فروش است که در آن متخصصان و تعمیرکاران زبده و دوره دیده، به تعمیر و ترمیم محصولات پاناسونیک مبادرت می ورزند. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به محصول خاصی نیست و تمامی تولیدات این شرکت را دربرمی گیرد.

نمایندگی پاناسونیک در تهران

شهروندان محترم تهرانی می توانند برای دریافت خدمات عیب یابی و تعمیر تخصصی هریک از تولیدات برند پاناسونیک، از شعب متعدد نمایندگی Panasonic در تهران کمک بگیرند. این شعب در اقصی نقاط تهران راه اندازی شده اند تا دسترسی مشتریان محترم به آنها راحت باشد. ستارخان به عنوان شعبه مرکزی به تمامی محله های تهران سرویس دهی می کند. شعب دیگر نیز همین شرایط را داشته و تمامی ساکنین پایتخت می توانند با آنها تماس بگیرند. نمایندگی پاناسونیک در تهران، همچنین از طریق شعب سعادت آباد، گیشا، میرداماد، ولیعصر، فرجام، پیروزی، تجریش و … در خدمت همشهریان عزیز می باشد.

خدمات پس از فروش پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک در بخش خدمات پس از فروش از محصولات زیر پشتیبانی می کند: تلویزیون (ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی)، دستگاه‌های پخش (دی وی دی)، سیستم ‌های سینمای  خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین های فیلمبرداری ویدیویی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم های صوتی حرفه‌ای، لوازم خانگی، سیستم‌های دوربین مدار بسته، تجهیزات مانیتورینگ، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم های پردازش اسناد، دستگاه های فتوکپی و فکس، سیستم های سنترال مرکزی تلفن و پی‌ای‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و… لذا در بخش تعمیرات ، از خدمات تعمیر سانترال پاناسونیک ، تعمیر تلویزیون پاناسونیک ، تعمیر لوازم خانگی پاناسونیک، تعمیر ماشین های اداری پاناسونیک بهره مند خواهید شد. نمایندگی رسمی پاناسونیک خدمات خود را در تهران ، کرج و شهرستان ها ارائه می نماید.

نمایندگی برند پاناسونیک

با توجه به تولیدات گسترده و متنوع کمپانی پاناسونیک، راه اندازی مجموعه ای به منظور ارائه خدمات مطمئن به طرفداران و کاربران لوازم پاناسونیک ضروری به نظر می رسد. لذا نمایندگی پاناسونیک راه اندازی شده و در دو بخش کلی آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد؛ نخست بخش فروش است که با حضور متخصصین و کارشناسان فعال در این حوزه، به عرضه محصولات این برند به مشتریان عزیز می پردازد. بخش دوم که واحد خدمات پس از فروش می باشد با بهره گیری از متخصصان و تعمیرکارانی مجرب و دوره دیده، به تعمیر لوازم پاناسونیک می پردازند. شایان ذکر است که خدمات ارائه شده در این مجموعه به محصول خاصی محدود نمی شود و کلیه محصولات این برند را دربرمی گیرد.

نمایندگی پاناسونیک پشتیبان مشتری

چنانچه تمایل به خرید یکی از تولیدات برند پاناسونیک داشته و یا نیاز به تعمیر محصول خود دارید، نمایندگی مرکزی پاناسونیک در مرکز سخت افزار ایران انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این مجموعه، به شما این امکان را می دهد که خدمات مورد نظرتان در حوزه فروش و تعمیر محصولات Panasonic را با سرعت بیشتری دریافت کنید. از طرفی به دلیل نظارت مستقیم مرکز سخت افزار ایران بر نمایندگی پاناسونیک، می توانید نسبت به اصالت خدمات و اعتبار این مجموعه، اطمینان کامل داشته باشید. اگر لپ تاپ، تلویزیون، سینمای خانگی، دوربین، تلفن یا هریک از محصولات شما به تازگی دچار ایراد یا نقصی شده است، می توانید برای ترمیم و رفع ایرادهای آن از تکنسین های نمایندگی تعمیرات پاناسونیک کمک بگیرید. واحدهای فروش و تعمیرات نمایندگی مرکزی پاناسونیک پا به پای هم فعالیت کرده و پشتیبانی همه جانبه ای را از مشتریان گرانقدر به عمل می آورند.

نمایندگی فروش پاناسونیک

نمایندگی فروش پاناسونیک به صورت جداگانه و مستقل و در قالب فروشگاه مرکزی پاناسونیک خدمات رسانی می کند. امکانات و تسهیلات بخش فروش در این نمایندگی بسیار متنوع و کاربردی است و طیف وسیعی از نیاز های کاربران را تامین می کند. فروش مهمترین سرویسی است که هر نمایندگی در برنامه کاری خود دارد. در نمایندگی فروش پاناسونیک سرویسی تحت عنوان مشاوره های رایگان و تخصصی فراهم است. به کمک این سرویس می توانید اطلاعات جامع و کاملی درباره محصول انتخابی خود به دست آورید.

همزمان محصول انتخابی خود را با نمونه های مشابه در سایر برند ها مقایسه کنید و با توجه به شرایط اختصاصی و نوع نیاز خود یک محصول مناسب را خریداری کنید. سپس از خدمات پس از فروش شرکتی و از تسهیلات تکمیلی برتر بهره مند شوید و نهایتا از خرید خود رضایت کامل داشته باشید. شما کاربر گرامی به راحتی می توانید از نمایندگی فروش پاناسونیک این سرویس را دریافت کنید و با توجه به نیاز خود و با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی خود یک محصول مناسب را انتخاب و تهیه کنید.

محصولات نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک ، مجموعه‌ای از محصولات الکترونیکی و تجهیزات خانگی را به فروش می‌رساند. این محصولات شامل تلویزیون‌های LED و OLED، دستگاه‌های دی وی دی و بلو ری، سیستم‌های صوتی خانگی، دوربین‌های دیجیتال، لوازم جانبی کامپیوتر، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، دوربین‌های عکاسی و ویدئویی، تجهیزات مخابراتی، دستگاه‌های تصفیه آب، لوازم جانبی خودرو و بسیاری محصولات دیگر است. این نمایندگی همچنین خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش برای محصولات پاناسونیک را نیز ارائه می‌دهد. به عنوان یکی از برترین نمایندگی‌های فروش الکترونیکی در جهان، نمایندگی پاناسونیک تلاش می‌کند تا بهترین و جدیدترین محصولات را به مشتریان خود ارائه دهد.

تعمیرات سانترال ارتباطات پاناسونیک

اطلاعات تماس:
تلفن: 33932745-33118827-021
آدرس: تهران. میدان امام خمینی. لاله زار جنوبی. پاساژ ابوالفضل. پلاک۴۵
وبسایت : www.panasonicglobal.ir

startup

محل تبلیغات شما

در صورتی که این مقاله با زمینه فعالیت شما همخوانی دارد، شما می توانید به مدت سه ماه تبلیغات خود را در این مکان منتشر کنید.

No posts found!

پرسش های متداول

خلاصه ای از بخش های مهم تر که در مطلب آمده است.

تبدیل الیاف به نخ، ریسندگی نامیده می‌شود.

کشش دادن و موازی کردن الیاف ، تاب دادن ، پیچیدن و تولید نخ

در قرن 18 ماشین ریسندگی اختراع شد.

× مشاوره و ثبت سفارش واتس آپ